;

Monday, October 20, 2008

PMR 2008







SUATU HARI DI HARI PEPERIKSAAN

13 Oktober 2008.. PMR bermula... Alhamdulillah 17 Oktober semuanya selesai...

Peperiksaan tahun ni macam biasa kita guna kedua-dua dewan atas dan bawah dan terpaksa buka satu lagi kelas.. calon tahun ni seramai 242 orang.. setiap tahun biasala calon-calon menyibuk tetap ada, mendaftar tapi tak datang peksa adala 3 orang .. elok jugak kalau ambik pun gerenti hangus.. buat rosak peratus sekolah je.. mintak maaf la ye..

Sebelum masuk ke dewan peperiksaan calon-calon beratur di Dataran Tun Mahathir untuk sedikit pesanan dan peringatan dari guru bertugas serta guru tingkatan mengambil kehadiran pelajar.. sebelum bergerak ke dewan pelajar akan berdoa mudah-mudahan terbuka la pintu hati .....









beratur dulu sebelum dibenarkan masuk ke dewan/kelas peperiksaan



SUASANA DI HARI PEPERIKSAAN

Daif... Healer yang banyak berjasa, walaupun kelihatan uzur tapi tetap berguna kepada warga Seri Perak.. beli yang baru pun bukannya boleh guna...













Tetap tersenyum....8A InsyaAllah....











Jejaka Idaman Malaya..Si Pembaca Doa.. Mudah-mudahan doa diterima Allah SWT.. Bakal best student Seri Perak...InsyaAllah..


Senghih jer ni.. ready lom??




Masa ni nak exam paper Maths... kira ok la sebab mampu sengih lagi..



Nasib baik ada tiang.. boleh gak menyandar utk ulangkaji terakhir... Debarann semakin hampir.....














Makan pun tak sempat.. itu ler jadual padat sangat.. memang tak patut...kesian pelajar terkejar-kejar... nak makan.. jadi kalau le ada sape2 yang kenal dengan pihak pengurusan peperiksaan di Lembaga.. sampai-sampaikanlah masalah ni dah bertahun-tahun keadaan macam ni... kalau boleh jarakkan sedikit masa di antara subjek supaya boleh la calon-calon mengisi perut... kesian kawan ni nak duduk elok pun tak sempat nak makan.... sabar jela..
Lepas minum jangan lupa buang kotak dalam tong sampah... jangan tinggal kat situ.. "Sivik bermula dari rumah"








Puan Zainab bagitau soalan bocor ke ni ???? Cayalah K.nab saat-saat akhir pun sempat lagi mencurahkan ilmu di dada..hehe.. Guru cemerlang..

Guru-guru Seri Perak di memang sporting habis la .. setiap pagi mereka tak miss untuk sama-sama dengan pelajar... Tuan pengetua..Penolong2 Kanan, Ketua Bidang semuanya turut serta...


TQ atas sokongan anda semua!!! InsyaAllah kita semua terdiri daripada orang-orang yang berjaya di dunia dan akhirat..AMIN..












3 comments:

bayu pagi said...

Semoga result tahun ni lagi GEMPAQ...

pecintawanita said...

apasal gmbaraku xde........................

pecintawanita said...

harap ramai dpt result yg da bomb