;

Friday, October 10, 2008

JAMUAN HARI RAYA SIDANG PETANG

Tarikh: 9 Oktober 2008 (Khamis)
Tempat: Bilik Guru
Menu: Mi Rebus, Laksam, Nasi himpit kuah kacang, Pulut dan rendang, biskut raya la...
Minuman: Oren
Guru-guru sidang petang memang suka buat jamuan. Buat collection sikit, tambah dengan sponsor kawan-kawan yang ingin bersedekah, cakaplah nak makan apa... kalau tidak ditempah pun, kita ada kawan-kawan yang terer memasak. Cg Fatimah, Cg Sabariah, Cg Fazilah (sekadar menyebut beberapa nama, yang lain pun pandai masak gak), dan kali ni menu utama Mi Rebus adalah air tangan Ustazah Mardziah. hmmm... sedaaap, blh buat lagi. Dgr-dgr cite Laksam disponsor oleh Kaunselor kita, Ustaz Amli (tempah la tu...), Nasi himpit kuah kacang orang rumah Cikgu Faizal yang buat, pulut oleh Cg Siti Ajar dan rendang ayam sentuhan Cg Fatimah. Biskut raya??? Yang lain keluar duit je RM5 seorang, ada jgk yg bayar lebih, syukran!syukran! Murah rezeki.
Masa jamuan tu blogger tak ada, jd tak sempat snap banyak foto, cuma sempat snap 'balance'nya saja. Yang tak terakam, next time ye...



Inilah calon-calon PMR 2008 yang akan bermula Isnin depan. Mereka datang bukan nak makan, tapi memohon ampun dan restu daripada guru-guru sidang petang terutamanya guru-guru yang telah mengajar mereka semasa di Tingkatan Satu dan Dua. Semoga beroleh kejayaan yang cemerlang.

3 comments:

dp3793 said...

wah senoroknya makan...

bayu pagi said...

Kalau nak rasa suasana ni kena turun petang la...

bayu pagi said...
This comment has been removed by the author.