;

Tuesday, November 11, 2008

Lagi... Program Selepas PMR... Losttttttttt...

LAWATAN KE LOST WORLD OF TAMBUN IPOH.... JOM RELAX...
Tarikh: 6 November 2008... hari ni birthday saya la.....
Peserta: pelajar tingkatan 3... 2 buah bas...
Guru Pengiring : Pn. Hanim, Pn. Nadwah, Pn. Maziah, Pn. Fathiyah, Pn. Ruslina, En. Yusdi

Tokey pelampung dari Parit Buntar... cikgu maziah... amboii..macam mana bisnes?



Anak harimau ada 3 ekor semuanya... masa tu boleh tengok je.. kecik pun garang.. mulut asyik ternganga je... datang kat sini boleh tgk live harimau makan...



tgh tunggu makanan...

ni anak beranak dia la.. yang besor ada 4 ekor..elok la bawa anak2 kat sini.. asyik tengok kucing je makan.. apa salahnya.. tgk harimau plk..

Untuk melihat gambar2 semasa Program..lihat slide disebelah..clik jer... ada banyyaaakkk..... ok... selamat bercuti.. jangan lupa ambik result disember nanti.. moga gempak...

4 comments:

bayu pagi said...

comel anak rimau ni, mcm anak kucing belang jah.

dp3793 said...

mana gambar anak murid?gambar anok rimau jer...hehehe...ker anak murid tengah mandi...sensor la...

Anonymous said...

x de gmbr laen ker??

Anonymous said...

hai,saya isma daniel.....mana gmbr saya kt lost world tu???..ma saya kta saya x pegi sebab x ada gmbr dlm ni....jenuh bertegkar....huhu